Livrare gratuita la comenzile peste 300 lei! Livram si la Easybox!

Poti utiliza corespunzator site-ul www.hobbymarket.ro dupa ce in prealabil ai citit si ai acceptat termenii si conditiile lui de utilizare.

 

Utilizarea site-ului HobbyMarket

Echipa HobbyMarket iti permite sa vizualizezi si sa accesezi diferite materiale si informatii postate pe acest site numai pentru uzul personal. Este interzisa folosirea materialelor si informatiilor in scopuri comerciale, pe alte website-uri, fara acordul prealabil HobbyMarket. Nerespectarea termenilor si conditiilor de utilizare duce la anularea dreptului de utilizare a site-ului www.hobbymarket.ro si aplicarea prevederilor legale in astfel de situatii.

 

Continutul informativ al site-ului HobbyMarket

Echipa HobbyMarket poate modifica oricand, fara obligativitatea unei informari prealabile, continutul site-ului, descrierea sau imaginile produselor, modalitatea de lucru cu Clientii, etc.

Toate informatiile de pe site, imaginile si descrierile produselor au caracter strict informativ. Ele pot diferi totusi intr-o masura mai mare sau mai mica fata de produsul fizic, pot fi incomplete sau inexacte, sau pot sa nu satisfaca nevoile si cerintele tale, cazuri pentru care echipa HobbyMarket nu este raspunzatoare. In cazul in care se fac referiri la alte site-uri, nu confirmam informatiile pe care le veti gasi in acele site-uri.

Produsele comercializate pentru care marca nu este definita si mentionata clar in pagina de produs (Detalii ale produsului - Marca) sunt produse compatibile / clone.  Deasemenea, toate produsele cu marca / brand se pot vizualiza in pagina de Marci / Furnizori disponibila in bara de sus a site-ului.

 

Obligatia de inregistare si furnizare de informatii corecte la inregistrare

Daca esti un vizitator al acestui site, poti naviga fara a fi necesara inregistrarea si autentificarea ta.

Daca utilizezi site-ul in scopul cumpararii de produse, poti opta sa achizitionezi in calitate de vizitator (caz in care nu este necesar sa iti creezi cont pe site-ul nostru) sau in calitate de client, caz in care este necesar sa iti creezi unui cont si sa furnizezi anumite informatii, asa cum sunt specificate in pagina de inregistrare ca utilizator. Acestea permit procesarea si expedierea comenzii. 

 

Statutul de membru HobbyMarket

Odata cu inregistrarea pe site-ul nostru si creearea unui cont personal, obtii statutul de membru care iti permite sa comanzi, sa beneficiezi de promotii / oferte speciale / cupoane de discount. Te poti loga oricand in contul tau prin completarea adresei de email si a parolei. Pastrarea confidentialitatii parolei revine fiecarui utilizator in parte.

 

Blocare cont membru HobbyMarket

Echipa Hobby Market isi rezerva drepturile de:

- a bloca contul unui utilizator (membru) si de a nu mai permite plasarea de comenzi de catre acesta, in conditiile in care a avut o comanda confirmata si neridicata / returnata de catre curier, sau

- de a cere plata in avans a bunurilor comandate de un utilizator, in conditiile in care a avut o comanda confirmata si neridicata / returnata de catre curier

 

Confidentialitate

Informatiile personale ale utilizatorilor vor fi folosite doar in scopul declarat al acestui site, in conformitate cu politica descrisa in pagina Confidentialitate.

 

Livrare produse

Livrarea se face:

- prin ridicare personala din showroom-ul nostru, sau 

- prin curier, exclusiv in Romania (cu curierul Sameday / FAN Courier / Bookurier)

Costul standard al livrarii este de 17 lei (TVA inclus) pentru comenzi peste 35 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe aditional si o taxa de procesare comanda de 13 lei, astfel incat costul total al pregatirii si livrarii este 30 lei.

La comenzi peste 300 lei nu se percep costuri de livrare.

Pe site-ul www.hobbymarket.ro sunt afisate stocurile produselor. Pentru produsele in stoc, coletele se livreaza la curier in aceeasi zi lucratoare, in cazul in care comanda este primita pana la ora 13.00. Pentru comenzile primite intre 13.00 si 16.00 este posibila livrarea in aceeasi zi la curier, insa nu putem garanta cu certitudine acest lucru. Comenzile primite dupa ora 16.00 vor fi livrate la curier a doua zi lucratoare. In general, clientul primeste comanda in ziua urmatoare livrarii produselor la curier. Desi in majoritatea cazurilor aceasta regula este respectata, nu putem fi raspunzatori pentru intarzierile survenite la firmele de curierat in livrari (ex. in perioade foarte aglomerate, Black-Friday, etc).

Ulterior predarii coletului la curier, vom actualiza numarul de AWB in comanda si ti-l vom comunica.

Comenzile se pot plasa numai pentru produse care sunt in stoc. Aplicatia nu permite plasarea de comenzi in cazul absentei stocului si nici plasarea unei comenzi pentru o cantitate mai mare decat stocul disponibil pe site in acel moment. 

Toate produsele sunt verificate si impachetate corespunzator inaintea expedierii de echipa Hobby Market; ne rezervam dreptul de a testa unele produse inaintea livrarii, pentru a efecta controlul de calitate. Orice reclamatie referitoare la lipsa unui produs comandat trebuie facuta in termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului. Reclamatiile facute ulterior nu sunt luate in calcul.

La primire, te rugam sa verifici integritatea coletului si daca exista urme de lovire sau deteriorare te rugam sa-l refuzi.

 

Plata produse

Plata produselor se poate face:

- ramburs la primirea coletului,

- la sediul nostru in numerar sau cu cardul, 

- online cu cardul bancar prin Netopia Payments - Mobilpay (Visa//MasterCard). Daca optati pentru aceasta varianta, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul procesatorului de plati, G&P Management Provider SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul detinut

- prin tranfer bancar (ordin de plata), gasiti toate datele necesare platii in pagina de Contact si in emailul de confirmare comanda care tine locul unei proforme. Daca aveti nevoie totusi de o proforma, va rugam sa ne contactati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Factura fiscala se trimite pe email din softul contabil FGO in momentul expedierii comenzii la curier. Factura este trimisa de pe emailul notificari@fgo.ro in numele G&P Mnagement Provider SRL. Daca doriti factura in format fizic in colet, va rugam sa ne entionati in mesajul comenzii.

Pentru comenzile platite online cu cardul bancar, refuzate de client si returnate de curier, clientul suporta contravaloarea transportului tur - retur al coletului. Banii se vor returna in contul bancar indicat de client, mai putin contravaloarea transportului tur-retur al coletului. 

 

Retur produse

Vrem sa fii multumit de produsele cumparate de pe www.hobbymarket.ro si speram ca acestea sa raspunda cerintelor tale ! In cazul in care totusi ai nemultumiri legate de articolele cumparate, le poti returna catre noi, conform regimului juridic al contractelor la distanta.

Anunta-ne prin formularul de contact despre intentia de retur a produselor in maxim 30 zile de la data primirii coletului. Iti vom comunica prin email adresa si procedura de retur. Retururile se efectueaza numai prin intermediul curierului, in concordanta cu procedura comunicata prin email.

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in conditii de siguranta (ex. in plicuri antisoc), functionale (fara a fi deteriorate sau uzate, fara urme de zgarieturi, lovituri sau lichide, cu toate componente / accesoriile initial livrate) si in aceeasi stare in care ti-au fost expediate (de ex. fara lipituri, etc).

Pentru orice retur care nu respecta conditiile de mai sus ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si / sau returnarea contravalorii acestuia. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, in cazul in care decidem acceptarea returului, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a-l readuce in stadiul initial (daca mai este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret din vanzarea produsului ca si second hand. Iti vom comunica valoarea.

Iti vom inapoia contravaloarea produselor returnate prin transfer bancar in cel mult 15 zile de la data comunicarii catre noi; alternativ poti achizitiona alte produse de pe site.

Taxele de transport pentru retur vor fi suportate in intregime de Clientul care solicita returul.

Dreptul de a renunta la achizitie este aplicabil doar persoanelor fizice.

Alte detalii legate de retururi:

- nu se accepta retururi la produsele consumabile daca au fost utilizate (filament imprimanta 3D, fire & cabluri, tuburi, anumite componente / componente imprimante 3D, carcase). Nu se accepta retururi la imprimante 3D care au fost vandute clientilor sub forma de kit-uri DIY, deoarece nu cunoastem modalitatea de asamblare

- in cazul produselor cu sigilii, nu acceptam retururi daca sigiliile au fost rupte / inlaturate

- se accepta returul produselor in starea in care au fost initial furnizate (noi). In cazul folosirii produselor de catre Client si existentei de lipituri, interventii neautorizate, socuri mecanice, socuri electrice, urme vizibile de apa / lichide ce au dus la deterioare, zgarieturi, urme de animale (rozatoare) ne rezervam dreptul de a nu accepta returul. In anumite conditii, putem accepta astfel de retururi, cu perceperea unei taxe de readucere la stadiul initial.

- produsele neconforme / ce nu corespund specificatiilor de pe site-ul www.hobbymarket.ro la momentul livrarii se pot returna fara costuri suplimentare din partea clientului. Anuntati-ne in prealabil pentru a stabili inlocuirea produsului cu unul conform / restituirea contravalorii acestuia.

Pentru comenzile platite online cu cardul bancar, refuzate de client si returnate de curier, clientul suporta contravaloarea transportului tur - retur al coletului. Banii se vor returna in contul bancar indicat de client, mai putin contravaloarea transportului tur-retur al coletului. 

In conditiile in care produsele HobbyMarket sunt cumparate de pe alte platforme online / marketplace-uri (ex. emag.ro, etc), se aplica conditiile de retur mentionate / existente pe acele platforme.

Pentru orice nelamuriri legate de politica de retur ne poti contacta telefonic, prin email sau lasandu-ne mesaj in pagina de Contact.

 

Garantie comerciala - certificatul de garantie

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantie dupa cum urmeaza:

- 2 ani:  Produsele din categoria Case inteligente (mai putin carcasa Sonoff IP66, sina DIN Sonoff DR, senzorii Sonoff de temperatura / umiditate / miscare, cablurile de extensie pentru senzori/benzi led, suportii); Imprimantele 3D comercializate asamblate si calibrate

-1 an:  Componentele electronice, mecanice (Platforme dezvoltare, Module atasabile, Wireless, Ecrane si leduri, Kituri imprimante 3D DIY, Relee SSR, Scule & instrumente, Module pentru acumulatori, anumite Componente si Componente imprimante 3D, CNC si accesorii, Robotica, Componente trotinete electrice)

- 6 luni:   Sursele de alimentare

- nu beneficiaza de garantie: elementele din sticla (ex. geamuri pt. imprimante), consumabilele si materialele supuse uzurii normale pe durata exploatarii echipamentelor (ex: Filament imprimanta 3D, Fire si cabluri, carcase / suporti / benzi / organizatoare, anumite Componente / Componente imprimante 3D). Vom fi totusi direct raspunzatori in cazul in care aceste produse nu corespund descrierii sau nu le primiti in stare perfecta.

Termenul de garantie curge de la data facturii si se prelungeste cu orice perioada in care produsul nefunctional, cu probleme de garantie a stat in service-ul HobbyMarket.

Garantia acopera defectele de fabricatie / functionarea defectuoasa a produsului / componentelor. Garantia se pierde in momentul in care se constata ca defectele au fost cauzate de utilizator: deteriorari mecanice, termice, plastice, socuri electrice, datorate actiunii unor factori externi (urme de lichide / animale) sau determinate de utilizarea necorespunzatoare a produsului. Recomandam pe aceasta cale sa nu depasiti parametrii maximi de functionare ai produselor prezentati pe site. Alte exemple in care garantia se pierde includ: produse cu urme de lovituri, crapaturi, substante chimice, ciobite, sigilii rupte sau deteriorate, produse modificate sau utilizate la tensiuni de alimentare incorecte sau temperaturi in afara plajei acceptate sau conditii de umiditate inacceptabile, accidente, traznete, inundatii, incendii. Deasemenea, in cazul produselor ce necesita conectare la 220V AC, garantia se pierde daca instalarea/conectarea s-a facut de persoane neautorizate in domeniul instalatiilor electrice. In cazul produselor din categoria Accesorii trotinete electrice, garantia se pierde daca instalarea/schimbarea componentei nu s-a efectuat la un service autorizat de trotinete electrice.

Nu raspundem de posibile incompatibilitati dintre produsele / componentele livrate de noi si produsele altor firme.

Problemele de natura software nu fac obiectul garantiei; garantia nu acopera eventuale pierderi de informatii datorate defectarii produselor.

Garantia se acorda exclusiv pentru produsele exploatate pe teritoriul Romaniei.

Pasi in acordarea garantiei:

- inainte de a trimite produsul, contactati-ne telefonic, prin email sau prin Formularul de contact daca ati sesizat o problema de garantie, mentionand nr. de comanda, nr. de factura, produsul defect si o scurta descriere

- echipa noastra tehnica va va contacta, pentru a intelege problema dumneavoastra si a incerca rezolvarea de la distanta; daca identificam ca este o problema de garantie, va vom indruma sa ne returnati produsul in conditii de siguranta (ex. plicuri cu bule / ambalare corespunzatoare) prin firmele de curierat colaboratoare. Cheltuielile de transport sunt suportate integral de Hobby Market.

- produsul este diagnosticat intern dupa receptie. In cazul unei probleme de garantie va reparam pe cheltuiala noastra produsul, il inlocuim cu altul nou sau va restituim contravaloarea intr-un cont bancar comunicat de dumneavoastra, conform intelegerii prealabile. Cheltuielile de transport cu restituirea produsului sunt suportate integral de noi.

Orice reparare / inlocuire a produsului / returnare a banilor pe produsul in perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioada rezonabila de timp, maxim 15 zile lucratoare de la data intrarii in service.

In cazul in care defectul reclamat nu exista, sau se datoreaza utilizarii incorecte de catre Client, ne rezervam dreptul de a solicita contravaloarea cheltuielilor de transport dus-intors si a manoperei de diagnosticare.

 

Responsabilitatea HobbyMarket (si implicit a SC G&P Management Provider SRL)

Clientul este singurul responsabil de orice fel de paguba produsa lui sau tertilor prin utilizarea produsului cumparat de pe site-ul Hobby Market. In cazul nefunctionarii corecte a produsului (ex. posibile defectiuni sau specificatii incorecte), obligatia noastra se limiteaza la a returna clientului pretul de achizitie sau a-l inlocui cu un altul / cu alte produse conform optiunii clientului si a politicilor de retur si garantie descrise mai sus. 

close
Wishlist